Вознесенська СЗОШ-І

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту

Матеріально-технічне забезпечення

 Відповідно до Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 852 від 15.09.2008 р.

IX. Матеріально-технічна база та фінансово-господарська діяльність 

     9.1. Використання      матеріально-технічної      бази     та
фінансово-господарська     діяльність      спеціальної       школи
(школи-інтернату) здійснюються в порядку, установленому Положенням
про загальноосвітній навчальний  заклад,  затвердженим  постановою
Кабінету   Міністрів   України   від  14  червня  2000  року N 964
( 964-2000-п ) (із змінами), іншими нормативно-правовими актами. 

     9.2. Спеціальна  школа  (школа-інтернат)  повинна  мати  свою
територію,    приміщення    та    обладнання    для    організації
навчально-виховного процесу,  корекційно-відновлювальної   роботи,
реабілітаційних   заходів,   проживання   вихованців,   проведення
позакласної роботи.
     Територія та  приміщення  спеціальної школи (школи-інтернату)
повинні  відповідати  вимогам   доступності   та   безпечності   з
урахуванням специфіки  порушень  фізичного та   (або)   розумового
розвитку учнів.
     Комплекс приміщень складають: навчальний корпус з обладнаними
кабінетами,  класами, лабораторіями, залами, бібліотекою; спальний
корпус  (блок) із спальними та побутовими кімнатами для підготовки
до уроків, лагодження одягу, відпочинку й дозвілля; медичний блок;
їдальня     і     харчоблок     із    складськими    приміщеннями;
господарчо-побутовий комплекс, що включає склади,  пральню, гараж,
виробничі майстерні тощо.
     Для проведення                        корекційно-розвиткової,
лікувально-профілактичної роботи   в   усіх   спеціальних   школах
(школах-інтернатах) також повинні бути обладнані:
     логопедичні кабінети;
     кабінети для проведення занять з ритміки;
     кабінети ЛФК, масажу і вправ на тренажерах;
     кабінети для занять із соціально-побутового орієнтування;
     навчально-виробничі майстерні з урахуванням організації на їх
базі поглибленого професійно-трудового навчання;
     кабінет трудового навчання для учнів початкових класів;
     кабінети психологічного розвантаження;
     кабінети:   терапевтичний,   фізіотерапії,   стоматологічний,
процедурний, клімато-бальнеологічного лікування;
     басейн;
     кабінети для       роботи       практичного        психолога,
учителя-реабілітолога, соціального педагога.
     Крім зазначених     вище,      у      спеціальних      школах
(школах-інтернатах)  для  дітей  з  порушенням  зору відповідно до
специфіки функціонування обов'язково повинні бути:
     офтальмологічний кабінет із затемненою кімнатою;
     кабінет плеоптичного лікування;
     кабінет для    занять   з   розвитку   зорового   сприймання,
орієнтування у просторі;
     кабінет інформаційних   ресурсів,   обладнаний  комп'ютерними
тифлокомплексами    із    спеціально    адаптованим     програмним
забезпеченням;
     збільшені розміри бібліотеки і читального залу для розміщення
й користування книгами, що видані рельєфно-крапковим шрифтом;
     спортивний майданчик для проведення занять з  орієнтування  у
просторі.
     У школах (школах-інтернатах) для сліпих дітей  тифлокомплекси
мають  бути  вкомплектовані  брайлівським  дисплеєм,  для дітей зі
зниженим  зором  -  технічними  засобами  збільшення.  У  комплект
тифлокомплексу  входить магнітофон для прослуховування літератури,
записаної на магнітну стрічку.
     Робоче місце  учня  у  школах (школах-інтернатах) для дітей з
порушенням зору забезпечується індивідуальним освітленням.
     У спеціальних   школах   (школах-інтернатах)   для   дітей  з
порушеннями опорно-рухового апарату повинні бути:
     кабінети дитячого психіатра (невролога), ортопеда;
     кабінети ЛФК з урахуванням  можливості  проведення  групових,
індивідуальних   занять  (з  розрахунку  один  кабінет  на  одного
інструктора ЛФК для роботи у дві зміни);
     майстерня з ремонту протезних пристроїв.
     У спеціальних  школах   (школах-інтернатах)   для   дітей   з
порушеннями слуху повинні бути:
     кабінет для  індивідуальних  занять  з   розвитку   слухового
сприймання і формування вимови з розрахунку організації одночасної
роботи з учнями класу;
     слуховий кабінет для фронтальної роботи, обстеження слуху;
     кабінети для занять з предметно-практичного навчання;
     кабінет отоларингології.
     Кабінети для корекційної роботи  з  розвитку  мовлення  дітей
повинні  бути  обладнані  сучасними звукопідсилювальними приладами
(слухомовні тренажери, політренажери, FM-радіосистеми). 

     9.3. Спеціальні школи   (школи-інтернати)      забезпечуються
автотранспортом для перевезення дітей та для господарських потреб. 

     9.4. Спеціальна  школа  (школа-інтернат) може надавати платні
послуги  на  договірній  основі  відповідно  до  Переліку  платних
послуг,  які  можуть  надаватися державними навчальними закладами,
затвердженого  постановою  Кабінету Міністрів України від 20.01.97
N 38 ( 38-97-п ) (із змінами). 

     9.5. Спеціальна  школа (школа-інтернат) має право здійснювати
міжнародне співробітництво в установленому законодавством порядку. 

     9.6. Звітність    про    діяльність     спеціальної     школи
(школи-інтернату) здійснюється відповідно до законодавства.