Меню сайту
Календар
Друзі сайту
|
Напрямки діяльності
2. Мета спеціальної школи-інтернату – розвиток і формування особистості, забезпечення соціально-психологічної реабілітації й трудової адаптації учня, виховання в нього загальнолюдських цінностей, громадянської позиції. 3. Особливості умов виховання, навчання і утримання учнів, охоронно-педагогічного режиму у спеціальній школі визначаються:
- створенням спеціальних умов для корекційної спрямованості навчання, відновлення здоров'я, подолання порушень психічного і фізичного розвитку. Навчальний заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням про спеціальну загальноосвітню школу-інтернат для дітей з вадами фізичного або розумового розвитку, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, іншими нормативно-правовими актами та власним статутом. Навчальний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність у межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України та власним статутом. У відповідності до указу Президента України № 347/2002 «Про Національну доктрину розвитку освіти» визначені основні напрямки та завдання розвитку школи: 1. Перехід школи на 10-річний термін навчання. Формування в учнів розуміння важливої ролі української мови у відродження України, вміння висловлювати думки українською мовою, говорити правильно, виразно, вишукано.
3. Трудова направленість. 4. Розвиток творчої ініціативи педагогів в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності. 5. Розвиток в учнів пізнавальних інтересів і здібностей, підготовка їх до самостійного життя в суспільстві.
7. Виховання позитивних мотивів навчальної діяльності, старанного і відповідального ставлення до навчання, готовності до практичного застосування знань, вмінь і навичок.
9. Виховання в учнів патріотичних почуттів, формування національної самосвідомості, любові до рідної землі свого народу, готовності до праці в ім’я України. 10. Гуманістична направленість педагогічного процесу, повага до особистості учнів. 11. Врахування вікових індивідуальних особливостей учнів і вибір оптимальної системи способів навчання і виховання з врахуванням індивідуальних рис характеру. 12. Виховання особистості через прилучення до активної діяльності і всебічний зв'язок школи з життям.
14. Єдність індивідуального і суспільно-державного підходів до навчання і виховання. 15. Виховання свідомого відношення до всіх видів діяльності і людських відносин на основі самостійності і творчої активності вихованців. 16. Демократизація навчально-виховного процесу. 17. Збереження та зміцнення морального та фізичного здоров’я вихованців. |