Вознесенська СЗОШ-І - Напрямки діяльності

Вознесенська СЗОШ-І

Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту

Напрямки діяльності

1.     Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для дітей з особливими потребами є державним загальноосвітнім навчально-виховним і корекційно-відновлювальним закладом освіти, який задовольняє потреби дітей у загальній освіті, соціальній допомозі і реабілітації.

2.     Мета спеціальної школи-інтернату – розвиток і формування особистості, забезпечення соціально-психологічної реабілітації й трудової адаптації учня, виховання в нього загальнолюдських цінностей, громадянської позиції.

3.     Особливості умов виховання, навчання і утримання учнів, охоронно-педагогічного режиму у спеціальній школі визначаються:

-         спеціальним режимом дня та системою навчальної, виховної і корекційної роботи;

-         створенням спеціальних умов для корекційної спрямованості навчання, відновлення здоров'я, подолання порушень психічного і фізичного розвитку.

Навчальний заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням про спеціальну загальноосвітню школу-інтернат для дітей з вадами фізичного або розумового розвитку, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, іншими нормативно-правовими актами та власним статутом.

Навчальний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність у межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України та власним статутом.

 У відповідності до указу Президента України № 347/2002 «Про Національну доктрину розвитку освіти» визначені основні напрямки та завдання розвитку школи:

1. Перехід школи на 10-річний термін навчання. Формування в учнів розуміння важливої ролі української мови у відродження України, вміння висловлювати думки українською мовою, говорити правильно, виразно, вишукано.

2.     Впровадження в процес навчання нових інноваційних технологій. Розвиток комп’ютерної грамотності педагогів школи.

3.     Трудова направленість.

4. Розвиток творчої ініціативи педагогів в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності.

5.     Розвиток в учнів пізнавальних інтересів і здібностей, підготовка  їх до самостійного життя в суспільстві.

6.     Прищеплення в учнів шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, що населяють Україну.

7.     Виховання позитивних мотивів навчальної діяльності, старанного і відповідального ставлення до навчання, готовності до практичного застосування знань, вмінь і навичок.

8.     Виховання учнів на основі загальнолюдських гуманістичних цінностей: ідеалів добра, правди, свободи, любові, дружби, справедливості, освіти, людської гідності.

9.     Виховання в учнів патріотичних почуттів, формування національної самосвідомості, любові до рідної землі свого народу, готовності до праці в ім’я України.

10.      Гуманістична направленість педагогічного процесу, повага до особистості учнів.

11.  Врахування вікових індивідуальних особливостей учнів і вибір оптимальної системи способів навчання і виховання з врахуванням індивідуальних рис характеру.

12.  Виховання особистості через прилучення до активної діяльності і всебічний зв'язок школи з життям.

13.  Гуманістичні відносини між суб’єктами педагогічного процесу.

14.  Єдність індивідуального і суспільно-державного підходів до навчання і виховання.

15.  Виховання свідомого відношення до всіх видів діяльності і людських відносин на основі самостійності і творчої активності вихованців.

16.  Демократизація навчально-виховного процесу.

17.  Збереження та зміцнення морального та фізичного здоров’я вихованців.