Вознесенська СЗОШ-І

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзі сайту

Правила прийому до школи-інтернату

Відповідно до Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 15.09.2008  N 852 прийом до школи-інтернату здійснюється наступним чином:

III. Зарахування та добір дітей для навчання у спеціальних
школах (школах-інтернатах) 

 3.1. Комплектування спеціальних шкіл (шкіл-інтернатів) учнями
здійснюється Міністерством освіти і науки Автономної Республіки
Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та
Севастопольської міських державних адміністрацій (далі - органи
управління освітою).
Направлення дітей до спеціальних загальноосвітніх шкіл
(шкіл-інтернатів) здійснюється на бажання батьків (осіб, що їх
замінюють) на підставі висновків відповідних
психолого-медико-педагогічних консультацій. 

 3.2. Органи управління освітою, у підпорядкуванні яких немає
спеціальних шкіл (шкіл-інтернатів) певних видів, щороку з 1 червня
до 1 серпня спільно з органами управління освітою, на території
яких розташована спеціальна школа (школа-інтернат) потрібного
виду, вирішують питання про направлення дітей до таких закладів. 

 3.3. Зарахування учнів до спеціальної школи (школи-інтернату)
проводиться, як правило, до початку навчального року наказом
директора на підставі таких документів:
направлення відповідного органу управління освітою;
заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
копії свідоцтва про народження дитини;
висновку психолого-медико-педагогічної консультації;
особової справи (витягу з особової справи) та документа про
наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до
підготовчого, першого класів);
індивідуальної програми реабілітації інваліда (для
дитини-інваліда);
довідок про стан здоров'я дитини: "Медична карта дитини"
(ф. N 026/о ( va302282-99 )); витяг з "Історії розвитку дитини"
(ф. N 112/о ( va302282-99 )) з даними про результати аналізів
(загальний аналіз крові та сечі, мазок із зіва на дифтерію, аналіз
калу на дезгрупу, яйця глистів, зшкребок на ентеробіоз); копії
"Карти профілактичних щеплень" (ф. N 063/о ( va302282-99 ));
довідки закладу охорони здоров'я про те, що дитина не перебувала в
контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями.
Усі діти з недорозвиненням мовлення повинні мати висновок
сурдолога.
Для зарахування дітей-сиріт і дітей, позбавлених
батьківського піклування, окрім зазначених, подаються документи,
передбачені пунктом 37 Порядку провадження органами опіки та
піклування діяльності, пов'язаної із захистом прав дитини,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008
N 866 ( 866-2008-п ). 

 3.4. Документи, необхідні для зарахування дитини до
спеціальної школи (школи-інтернату), подаються особисто батьками
або особами, які їх замінюють. 

 3.5. Направлення дітей до спеціальної школи (школи-інтернату)
відповідного виду здійснюється за висновком відповідних
психолого-медико-педагогічних консультацій відповідно до медичних
показань і протипоказань.
  3.5.2. До спеціальної школи (школи-інтернату) для розумово
відсталих дітей зараховуються розумово відсталі діти 6(7) років та
діти з відповідним діагнозом з такими медичними показаннями:
легка розумова відсталість;
помірна розумова відсталість;
органічна деменція різного походження, яка відповідає легкій
та помірній розумовій відсталості.
Не зараховуються до спеціальної школи (школи-інтернату) для
розумово відсталих дітей діти з тяжкою, глибокою розумовою
відсталістю, органічною деменцією різного походження з вираженою
дезадаптацією, відсутністю навичок самообслуговування:
з психічними захворюваннями, у яких, окрім розумової
відсталості, спостерігаються інші тяжкі нервово-психічні
порушення;
з розумовою відсталістю або органічною деменцією з вираженими
і стійкими психопатоподібними розладами;
з розумовою відсталістю з частими денними або нічними
судомними нападами;
з шизофренією із стійкими психопатичними розладами;
стійким денним і нічним енурезом, енкопрезом;
різними відхиленнями в психічному розвитку, пов'язаними з
первинним порушенням слуху, зору, опорно-рухового апарату;
із затримкою психічного розвитку, пов'язаною із залишковими
явищами органічних уражень головного мозку або соціальною
(педагогічною) занедбаністю.

 3.6. До підготовчого класу спеціальної загальноосвітньої
школи (школи-інтернату) за висновком відповідної
психолого-медико-педагогічної консультації зараховуються діти з 6
(7) років, які не здобули дошкільну освіту або через певні
обставини не готові до навчання у школі. 

 3.7. До 1-го класу спеціальної загальноосвітньої школи
(школи-інтернату) за висновком відповідної
психолого-медико-педагогічної консультації зараховуються діти з
6(7) років, які здобули дошкільну освіту.
У разі, коли за висновком відповідної
психолого-медико-педагогічної консультації та рекомендаціями
лікарів учні (вихованці) спеціальної школи (школи-інтернату)
розпочинають навчання не з підготовчого, а з I-го класу, строк
навчання у школі І ступеня зменшується на один рік. 

 3.8. При зарахуванні дітей до спеціальної школи
(школи-інтернату) допускається перевищення віку, установленого для
загальноосвітніх навчальних закладів, на 1-2 роки. 

 3.9. У разі відновлення здоров'я учні (вихованці) спеціальної
школи (школи-інтернату) за висновком відповідної
психолого-медико-педагогічної консультації переводяться до іншого
типу загальноосвітнього навчального закладу за місцем проживання
дитини чи за вибором батьків (осіб, які їх замінюють). 

 3.10. Порядок приймання, комплектування класів, утримання
учнів (вихованців) спеціальної школи (школи-інтернату) приватної
форми власності визначається керівником цього закладу відповідно
до законодавства, затверджується його засновником (власником) за
погодженням з відповідним органом управління освітою.