Вознесенська СЗОШ-І - Психологічна служба

Вознесенська СЗОШ-І

Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту

Психологічна служба

З 2006 року в школі функціонує психологічна служба, яка є важливою ланкою корекційного навчально-виховного процесу. До її складу входять: практичний психолог, шкільний лікар, логопед, дефектологи. Психологічна служба виконує наступні завдання:

- координує діяльність всіх учасників навчально-виховного процесу;

- організує корекційно-відновлювальну та розвивальну роботу з учнями;

- забезпечує психолого-педагогічний супровід вихованців;

- надає консультативну допомогу педагогам, батькам, опікунам з питань навчання, виховання дітей.

Першочергове завдання, яке вирішує психологічна служба – це діагностика та розробка планів педагогічної корекційної допомоги вихованцям. Кожна дитина, що вступає до школи, проходить психологічний контроль за адаптацією до навчальної та інших видів діяльності, вивченням індивідуальних особливостей особистості.

Психологічна служба цілеспрямовано працює над питанням створення ситуацій успіху в навчально-виховному процесі як для дитини, так і для самого педагога. Адже успіх вихованця може створити тільки педагог, який сам переживає радість успіху, у якого адекватна самооцінка, позитивне мислення, високий рівень емоційної стійкості. З цією метою було проведено анкетування учнів 6-9 класів «Вчитель, вихователь очима учнів». Психолог за результатами анкетування та діагностування рівня психологічної підготовки надає консультативну та рекомендаційну допомогу вчителям, вихователям з проблем навчання і виховання учнів, допомоги дітям в адаптації та подоланні труднощів у навчанні та інших видах діяльності.

Сприяє створенню психологічного комфорту в школі і збільшенню популярності психологічних знань серед педагогів і дітей проведення Тижнів психології в школі за окремим планом. Вони складаються з психологічних акцій зі своїми девізами дня. Так в 2010 році  темою Тижня була: «Райдуга нашого життя». Діти із задоволенням малювали райдугу, приймали участь в щоденних акціях. Враховуючи вікову зацікавленість  до подібної діяльності, шкільний  психолог разом з класними керівниками, вихователями регулярно організують акції, присвячені різним значимим подіям: Всесвітньому Дню здоров’я, Дню боротьби зі СНІДом, Дню боротьби з курінням, і т.д.

Окремим напрямком діяльності психологічної служби є робота з дітьми «групи ризику», яка спрямована на розвиток у них емоційної саморегуляції та корекцію поведінкових відхилень. Вона проводиться за такими формами: спостереження, анкетування, тренінги, ділові ігри, релаксація і т.д. 

Важливий напрямок роботи психологічної служби – підготовка та адаптація вихованців підліткового віку до життя у сучасному суспільстві. В школі стали традиційними  зустрічі дітей, їх батьків, опікунів з спеціалістами міських центрів та служб: у справах сім’ї і молоді, працевлаштування, відділу кримінальної міліції, ПТНЗ, консультації та практична допомога з різних актуальних питань подальшого життєвого шляху випускників школи.