Вознесенська спеціальна школа

Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Календар
«  May 2022  »
SuMoTuWeThFrSa
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту

Структура та органи управління

Структура КЗ «Вознесенська спеціальна школа»

      Вознесенська спеціальна школа функціонує самостійно та має наступну структуру:

Спеціальна школа для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку забезпечує здобуття загальної середньої освіти на наступних рівнях:

початкова освіта - 1-4 класи;

базова середня освіта - 5-11 класи.

Структурним підрозділом спеціальної школи є пансіон з частковим або повним утриманням учнів.

У складі спеціальної школи для осіб з порушеннями інтелектуального розвитку утворюються класи для учнів з легкими порушеннями інтелектуального розвитку, класи для учнів з помірними порушеннями інтелектуального розвитку. У разі недостатньої кількості учнів та за умови забезпечення індивідуального підходу в один клас зараховуються учні з легкими та помірними порушеннями інтелектуального розвитку.

Управління КЗ «Вознесенська спеціальна школа»

 Відповідно до Положення про спеціальну школу, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. № 221 управління закладом здійснюється наступним чином:

Управління спеціальною школою у межах повноважень, визначених законодавством та його установчими документами, здійснюють:

засновник (засновники);

директор спеціальної школи;

колегіальний орган управління;

колегіальний орган громадського самоврядування;

інші органи, передбачені законодавством та/або її установчими документами.

Керівництво спеціальною школою здійснює її директор. Кваліфікаційні вимоги до директора спеціальної школи та порядок його обрання (призначення) визначаються Законом України “Про повну загальну середню освіту”.

Директор спеціальної школи обирається, призначається на посаду та звільняється із займаної посади відповідно до законодавства та умов укладеного трудового договору.

Повноваження директора спеціальної школи визначаються законодавством і установчими документами спеціальної школи.

Директор спеціальної школи повинен виконувати обов’язки, покладені на нього законодавством, засновником (засновниками), установчими документами спеціальної школи, колективним договором (у разі наявності), його строковим трудовим договором.

 Колегіальним органом управління спеціальної школи є педагогічна рада, повноваження якої визначаються Законом України “Про повну загальну середню освіту” та установчими документами спеціальної школи.

Педагогічна рада схвалює стратегію розвитку спеціальної школи та річний план роботи, освітню (освітні) програму (програми), зміни до неї (них) та оцінює результати її (їх) виконання, правила внутрішнього розпорядку, розглядає інші питання, віднесені законодавством та/або установчими документами спеціальної школи до її повноважень.

У спеціальній школі можуть утворюватися та діяти органи самоврядування працівників спеціальної школи, органи учнівського самоврядування, органи батьківського самоврядування, інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу та піклувальна рада, повноваження, засади формування та діяльності яких визначаються законодавством та установчими документами спеціальної школи. Органи громадського самоврядування та піклувальна рада мають право брати участь в управлінні спеціальною школою в порядку та межах, визначених Законами України “Про освіту”“Про повну загальну середню освіту” та їх установчими документами.

Вищим колегіальним органом громадського самоврядування спеціальної школи є загальні збори (конференція) її колективу, що скликаються не менше одного разу на рік та формуються з уповноважених представників усіх учасників освітнього процесу (їх органів самоврядування - за наявності) в порядку, визначеному законодавством та установчими документами спеціальної школи.