Вознесенська СЗОШ-І

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту

Структура та органи управління

Структура Вознесенської СЗОШ-І

Вознесенська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат функціонує самостійно та має наступну структуру:
I ступінь – початкова школа (підготовчий клас, 1-4 класи, строк навчання 4 роки);
II ступінь – основна школа (5-9 класи, строк навчання 5 років).

        На   бажання   батьків  діти з інтелектуальними порушеннями можуть лише  навчатися  у школі-інтернаті без проживання у ній.
   Для організації навчально-виховної та корекційно-розвиткової роботи  дітей зі складними вадами розвитку у поєднанні з інтелектуальними порушеннями  у складі школи-інтернату  функціонують окремі  класи.  Гранична  наповнюваність  класів  для дітей,  які мають складні вади розвитку не  перевищує 6 осіб.

 

Управління Вознесенською СЗОШ-І 

   Відповідно до Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 15.09.2008  N 852 управління закладом здійснюється наступним чином:

VIII. Управління спеціальною школою (школою-інтернатом)

     8.1. Безпосереднє керівництво роботою спеціальної школи (школи-інтернату) здійснює її директор.

     Посаду директора спеціальної школи (школи-інтернату) незалежно від її підпорядкування, виду та форми  власності  може займати особа, яка є громадянином    України,    має освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста або магістра за  фахом "Дефектологія",  стаж  педагогічної  роботи  у  спеціальній  школі(школі-інтернаті) не менше як три роки,  успішно пройшла атестацію педагогічних працівників.

     Посаду заступника директора спеціальної школи (школи-інтернату) може займати особа, яка є громадянином України, має освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста  або  магістра  за фахом  "Дефектологія" і стаж педагогічної  роботи з відповідною категорією дітей не менше як три роки.

     8.2. Директор спеціальної школи  (школи-інтернату)  державної та  комунальної форм власності та його заступники призначаються на посаду та звільняються з посади відповідним органом управління освітою. Призначення та звільнення заступників директора здійснюється відповідним органом управління освітою за поданням директора.

     Директор спеціальної школи-інтернату (школи) приватної  форми власності та його заступники призначаються засновником (власником) за погодженням з відповідним органом управління освітою.

     8.3. Директор спеціальної школи (школи-інтернату):

     здійснює керівництво   педагогічним   колективом,  забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів,  створює необхідні  умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників;

     організовує, координує  діяльність  педагогічних  і  медичних працівників   для   забезпечення   єдності  навчально-виховної  та корекційно-розвиткової роботи,  медичної реабілітації,  відповідає за   її   якість   та   ефективність,  сприяє  забезпеченню  учнів (вихованців) засобами індивідуальної корекції;

     відповідає за   реалізацію   державного  стандарту  загальної середньої освіти для дітей,  які потребують корекції фізичного  та (або)  розумового  розвитку,  забезпечує  контроль  за  виконанням навчальних планів і програм,  якістю знань, умінь та навичок учнів (вихованців);

     діє від імені  закладу,  укладає  договори  з  юридичними  та фізичними  особами,  представляє  заклад  в усіх органах державної влади, установах і громадських організаціях, на підприємствах;

     створює необхідні  умови  для  участі  учнів  (вихованців)  у позакласній та позашкільній роботі;

     забезпечує дотримання    вимог   безпечної   життєдіяльності, охорони  здоров'я,  санітарно-гігієнічних,   протипожежних   норм, техніки безпеки;

     уживає заходів  щодо  утвердження  здорового  способу  життя, запобігання вживанню учнями (вихованцями) алкоголю, наркотиків;

     забезпечує права  учнів  (вихованців)  на   захист   їх   від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;

     підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи  навчання  та виховання,  заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів та учнів (вихованців);

     залучає діячів   науки,   культури,  членів  творчих  спілок, працівників     підприємств,     установ,      організацій      до навчально-виховного  процесу, участі  в  учнівських об'єднаннях за інтересами;

     розпоряджається у встановленому законодавством порядку майном і коштами спеціальної школи (школи-інтернату);

     контролює дотримання    режиму   роботи   спеціальної   школи (школи-інтернату),   організацію    харчування     і     медичного обслуговування учнів (вихованців);

     видає у  межах  своєї  компетенції  накази  та  контролює  їх виконання;

     координує роботу   з   організації    соціально-педагогічного патронату батьків (осіб, які їх замінюють), родин, що мають дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;

     щороку звітує   про   свою   роботу   на   загальних   зборах (конференції).

     8.4. Постійно   діючим   колегіальним   органом    управління спеціальною  школою  (школою-інтернатом)  є педагогічна рада,  яку очолює директор.

     Робота педагогічної ради організовується відповідно до потреб навчального  закладу.   Кількість   засідань   педагогічної   ради визначається  їх  доцільністю,  але не може бути менше чотирьох на рік.

     8.5. До складу педагогічної ради входять педагогічні, медичні працівники   спеціальної  школи  (школи-інтернату).  У  засіданнях педагогічної  ради  можуть  брати  участь  із   дорадчим   голосом представники  органів  управління освітою,  підприємств,  установ, організацій, батьки (або особи, що їх замінюють).

     8.6. Органом громадського  самоврядування  спеціальної  школи (школи-інтернату)  є  загальні збори (конференція) його колективу, що скликаються не менше одного разу на рік.

     Порядок скликання,повноваження,  склад, чисельність загальних зборів (конференції) колективу встановлюються статутом  закладу  і колективним договором. 

     8.7. У період між загальними зборами (конференціями) діє рада спеціальної школи (школи-інтернату),  діяльність якої регулюється статутом закладу. 

     8.8. У спеціальній школі  (школі-інтернаті) за рішенням загальних  зборів  (конференції)  або ради спеціальної школи (школи-інтернату) можуть  створюватися  і  діяти піклувальна рада, учнівський комітет,  батьківський комітет,  методичні  об'єднання, реабілітаційні  комісії,  асоціації тощо  відповідно  до  чинного законодавства України.