На шляху оновлення корекційного навчально-виховного процесу - Статті про нашу школу - Шкільні новини - Вознесенська СЗОШ-І

Вознесенська СЗОШ-І

Категорії розділу
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Шкільні новини

Головна » Статті » Статті про нашу школу

На шляху оновлення корекційного навчально-виховного процесу

     Бурхливий розвиток програмно-технічних засобів створення, збереження й обробки інформації у світі дедалі швидше змінює орієнтації сучасного суспільства. Входження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у різні сфери діяльності людини не оминає і галузь освіти.
    Це висуває нові вимоги до педагогів шкіл у сфері підвищення компетентності кожної особистості, що характеризує високий рівень інформаційної компетенції й інформаційної культури. Уникнути впливу інформаційно-комунікаційних технологій  на навчання неможливо, оскільки вони  стають невід'ємною частиною нашого життя.      Розуміючи сучасні реалії, педагогічний колектив Вознесенської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату вже кілька років тому почав вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації за допомогою медіа засобів. Сьогодні проводити цю роботу значно простіше, оскільки завдяки державній допомозі, ми маємо змогу проводити уроки з використанням ІКТ  паралельно у кількох обладнаних класах. У 2011 році завдяки Державній науковій установі «Інституту інноваційних технологій і змісту освіти»  у нашій школі-інтернаті був встановлений новий мобільний навчальний комп’ютерний комплекс для навчання дітей з особливими потребами.  НКК підключений до всесвітньої мережі Інтернет, вихід до неї мають і всі інші комп’ютери, зв’язані внутрішньою  локальною мережею через Wі
-Fi зв’язок.

      Саме на базі нового комп’ютерного комплексу, за ініціативою  творчої групи педагогів, нещодавно був проведений тематичний місячник «Оновлення корекційного навчально-виховного процесу на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій»  . І, якщо раніше ми лише  впроваджували  комп'ютерні технології  у навчальні дисципліни, то тепер, коли вже  доведена ефективність використання ІКТ для формування тих чи інших аспектів діяльності школяра,  ми намагалися адаптувати мультимедійні підручники , медіа уроки, різноманітні тести та діагностики, тощо до можливостей дітей з особливими потребами.  Високий рівень при  проведенні нестандартних  уроків, виховних заходів показали педагоги школи-інтернату: Самойленко Н.Д. , Пальцев О.А.,Вітковська Н.Д, Наливайко Т.А.,Антонова Л.Б., ЄвсюковС.М., Луценко Н.М., Штурко О.В.. Кожен проведений захід мав  інтерактивний  і діалоговий характер навчання, вирізнявся оптимальним  поєднанням  індивідуальної та групової роботи, підтриманням  в учня стану психологічного комфорту при спілкуванні з комп'ютером. Ми переконані, що з впровадженням комп’ютерних технологій,процес навчання стає більш цікавим, різноманітним, інтенсивним.

 

Категорія: Статті про нашу школу | Додав: Школа-інтернат (29.03.2012)
Переглядів: 307
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]